Obserwatorzy

Czytasz te opowiadanie (chcę wiedzieć, ile was jest)?

niedziela, 14 października 2012

Bardzo ważna informacja.

Tak, pewnie macie już dość moich zwykłych powiadomień. Bardziej oczekujecie rozdziału. Jednakże o tej sprawie muszę poinformować. Ostatnio natchnęło mnie na przeczytanie swoich "wypocin" od początku. Tak. Przestudiowałam cały blog i bardzo się zasmuciłam. Czasami myślę, dlaczego mam tylu czytelników, skoro piszę tak beznadziejne notki. Wystraszyły mnie swoje poprzednie rozdziały. Wszystkie zdania są niedopracowane, banalne, przewidywalne lub źle sformułowane. Czasem tak żałosne, że po prostu się śmiałam. Używałam niepoprawnych słów. Bardzo mnie to zasmuciło. Lecz wiem, że teraz robię postępy. A więc, postanowiłam coś zrobić. Ostatni rozdział skończył się na wyprowadzce Rosalie. I tu kończy się pierwsza część. Ta część, która jest po prostu bezsensowna. Dopiero w ostatnich rozdziałach tok się poprawia. Ale spokojnie, odtąd piszę część drugą opowiadania. W tej części będę dużą uwagę zwracała na to co piszę, i na to jaki piszę. Rozdziały będą dłuższe i pisane prosto z serca, a nie tylko, aby skończyć bo czytelnicy tak bardzo tego chcą. A ja chcę, abyście byli zadowoleni z tego, na co tracicie czas- w tym przypadku czytanie tego koszmaru. Będę sprawdzać treść nawet miliony razy, nie powtórzę tych samych błędów.
Powrócę do was za dwa dni z nowymi pomysłami, nowym wyglądem bloga oraz... z nową częścią :)
Więc przepraszam za to, że musieliście czytać te nudne notki.

Wasza Rosalie.

15 komentarzy:

  1. Dziewczyno, brzydko mówiąc puknij się w tą swoją łepetynkę. Twoje rozdziały są boskie i czego od nich chcesz?! Ja jestem stałą czytelniczką i mi się twój blog bardzo, ale to bardzo, bardzooo podoba :) Nie kłamię tylko mówię, a raczej piszę prawdę. Twojego nowego bloga też czytam bo mi się bardzo podoba. Taaa moje słowa to tylko bardzo, bardzo, ale nie mam innego sformułowania ;p Więc jeżeli napisałaś, że tamte były banalne, niedopracowane to nie wiem jakie będą nowe? Na pewno jeszcze lepsze, chociaż nie wiem czy dasz radę, bo te co już napisałaś są przepiękne i brak słów tak super piszesz, czekam na NEXT ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. co Ty mówisz ? dziewczyno Twoje główka chyba nie do końca pracuje . :) ten blog jest genialny, nie czytałam lepszego, podoba mi się ten wygląd i wgl. Kocham to co piszesz i za tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie napiszę, że ta informacja to jakaś bzdura (mimo, że tak uważam), bo to nie o to tutaj chodzi. Czytając komentarze typu: "Przestań gadać głupoty, twój blog jest najlepszy !", pewnie myślisz sobie: "Co oni mogą wiedzieć ?", "Chcą mnie tylko tym pocieszyć". Uwierz mi, że nie ty jedyna czytając od początku swojego bloga zauważasz swoje błędy i masz wrażenie, że niektóre zdania są kompletnie bez sensu. Ja ostatnio sama przeczytałam od deski do deski paradise-with-you i też się śmiałam ze swoich błędów i obiecałam sobie, że sweet-sounds-of-his-voice będzie o wiele lepszy, więc rozumiem ciebie w pełni. Mimo, że moim zdaniem twoje rozdziały od samego początku były pisane na prawdę dobrze i wcale nie były nudne, to jestem ciekawa tej zmiany jaką chcesz wprowadzić. Trzymam więc za ciebie kciuki i z niecierpliwością czekam na nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje eM.
      Wiesz, nie chodzi tu tylko o błędy, ale czytając te pierwsze rozdziały doszłam do wniosku, że tylko kaleczę to, co robię. Recenzja napisana na wymarzony-swiat-z-1d-official.blogspot.com uświadomiła mi to, że jestem niedouczona. Nawet teraz zastanawiam się, czy jest sens w pisaniu 2 części :(

      Usuń
    2. Daj spokój, Rosalie. Myślisz, że na blogspocie są same idealnie piszące pisarki ? Na pewno nie. Każdy popełnia błędy, ale nie ma co się z tego powodu zadręczać tylko wziąć się w garść i pracować nad tym co się nie podoba. Pokaż wszystkim, że mimo krytyce nie poddajesz się tylko walczysz dalej. Nie ma co tu się dołować i zastanawiać ! Za dwa dni chcę tu widzieć nowy rozdział, który na pewno spodoba się nie tylko mnie, ale i wielu innym czytelniczkom twojego bloga. Głowa do góry ! ;)

      Usuń
    3. Przykro mi, że w taki sposób odebrałaś moją recenzję. Na pewno nie chciałam uświadomić Cię, że jesteś niedouczona czy coś podobnego. Nie traktuj mojego tekstu jako krytykę i nie poddawaj się przez taką wariatkę, jak ja! Kluczem do sukcesu jest jak najczęstsze pisanie. Przecież sama dobrze widzisz, jak wielkie postępy zrobiłaś. Już sama wygrana w konkursie powinna być dla Ciebie ogromną motywacją i już nawet nie wspomnę o Twoich wszystkich czytelnikach! Dziewczyno, nawet nie wyobrażasz sobie, jak wiele osób chciałoby mieć ich tylu co Ty! Mam nadzieję, że jednak przemyślisz sobie wszystko i nie przestaniesz pisać. Z niecierpliwością czekam na tą zapowiadaną przez Ciebie drugą część. Jeżeli będziesz pisać ją na takim poziomie, jak swoje ostatnie rozdziały, to będzie po prostu czymś cudownym! Trzymam kciuki za Twój dalszy rozwój i życzę weny :)

      Usuń
  4. Czytałam to z miną w stylu ''wtf''.Przecież ten blog jest zajebisty!!Co ty chcesz tu poprawiać hmm ? Jest to najlepszy blog jaki czytałam a czytam ich naprawdę baaaardzo dużo:p KOCHAM TEGO BLOGA <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ten że się tak wyraże "nowy" blog też będzie o Lou prawda ? :D :D <3
    -Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie ten sam blog,. tylko tak jakby 2 lepsza część

      Usuń
  6. Ej no miało być dwa dni.. co ty se robisz, hę? Hahaha no proszę cię , no dodaj coś w końcu, przecież obiecałaś. Nie mówię że masz dodawać cały czas jak cię ktoś prosi tylko że obiecałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję postępów! Opowiadania co prawda nie czytałam, ale trafiłam na recenzję na Wymarzonym. Na pewno zacznę czytać Twojego bloga :)
    Zapraszam Cię również do siebie, o ile rzecz jasna masz ochotę zacząć coś nowego czytać :) Będzie mi niezmiernie miło, że wyróżniona spośród tylu autorek zechciała spojrzeć na moje wypocinki ;)
    http://lubie-jak-klamiesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz świetne opowiadanie mile się to czyta.. :) prooszę dodaj coś nowego :) :* :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Weź głupoty opowiadasz! Nie musisz nic zmieniać, wszystko jest tak jak powinno być. I weź już coś dodaj, bo normalnie usychamy tutaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. polecisz mojego bloga ? dopiero zaczynam :) http://sameemistakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. .... za dwa dni... jasne :p
    ale czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń